スポンサーサイト


Roger Joseph Manning Jr. - Too Late For Us Now

Did you get the picture I sent you
僕が送った写真を見てくれたかい
Did you happen to see the card I wrote for you
僕が書いたカードを読んでくれたかい
I’d like to know that I’ve made a difference
違いがあったかどうか知りたいんだ
Or it’s too late for us now
それとももう手遅れなのかな

Let me take you out to a movie
一緒に映画を見に行こうよ
The one you’ve told me about so many times before
君が何度も僕に話してくれたやつさ
Guess I should’ve payed more attention
君の話にもっとちゃんと耳を傾るべきだったね
Cuz it’s too late for us now
だってもう僕たちはもう手遅れなんだから

Sometimes little boys get lost
少年達は時に道に迷って
And often stray so far from home
帰路から遠く逸れてしまう
In their search for greener pastures
彼らはより良い場所を探すけれど
Come to find that truth is all that really matters
終いには結局真実が全てだって気づくんだ

Well you’ve always liked roller coasters
君はローラーコースターが好きだったよね
And I’d be happy to let my stomach turn for you
君のためなら乗り物酔いも大歓迎さ
Let’s get lost for just a few hours
ちょっとの間だけ二人で迷子になろうよ
Or it’s too late for us now
それとももう手遅れなのかな
Too late for us now
もう手遅れなのかな

Don’t have an explanation
説明することなんてないけど
But you know I’m sorry
分かるだろう、謝りたいんだ
Too late for us now
僕たちはもう手遅れ
Despite all this confusion
色々あったけれど
would you promise for me
僕に約束してくれるかい
Don’t forget the Skyway please
どうかあの高架道路のことを忘れないで
Just for me
僕だけのために

Sometimes little boys get lost
少年達は時に道に迷って
And often stray so far from home
帰路から遠く逸れてしまう
In their quest for buried treasure
彼らは隠された宝物を探して
Veer off corse and find their search goes on forever
脇道へ逸れるけど、探検は一生続くって気づくんだ

Did you get the picture I sent you
僕が送った写真を見てくれたかい
Did you happen to hear the song I wrote for you
僕が君のために書いた歌を聴いてくれたかい
Here’s to us on our tenth anniversary
僕たちの10回目の記念日に乾杯
It’s not too late for us now
まだ手遅れなんかじゃないよ
We’re not too late for us now
僕たちはまだ手遅れじゃない
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/10-36a6448d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
