

Metric - The People



Not looking for a reason, not trying to understand
理由を探してるわけでも、理解しようと努めているわけでもないわ
Not trying to catch your eye, not trying to touch your hand
あなたの注意を引こうとしてるわけでも、その手に触れようとしてるわけでもないし
Not trying to show you part of me no one else can find
ましてや誰にも見せたことのない自分を、あなただけに見せようとしているわけでもない
But I will bring a song to you, who will buy my time?
ただ私はあなたに歌を捧げるだけ、誰が私と共に時間を過ごしてくれるの?

The people get philosophical and say there is no future
人々は冷めた目で言う、未来なんかありはしないって
I am trying to tear myself away from your eye
私はあなたから目を逸らそうとする
The people get philosophical and say there is no future
人々は冷めた目で言う、未来なんかありはしないって
Nothing is as blinding as your eye
あなたの目は見るものをくらませる

Not watching the seasons, watching days flow by
過ぎていく季節や日々を見つめたりなんかしない
No quenchless autumn breezes, late tomorrow skies
消すことのできない秋のそよ風も、明日の更けた空もありはしない
Are you frightened by the moment? i softly lie
今という瞬間を怖がっているの? 私はそっと嘘をつくわ
Where i thought i would always be, i let myself get by
いつだって自分の居場所だと思っていたところで、なんとか切り抜けるの

The people
人々
Get by
切り抜けて行く

Not looking for an ending to make the pieces fit
うまくまとめるための終わり方を探しているわけじゃないわ
Need is always pending on how much you can get
どれだけ手に入れられるかによって、需要は変わるの
How much you can get
どれだけ手に入れられるかによって

Where are you now?
あなたは今どこに?

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/100-7eb74ca6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
