スポンサーサイト


Depeche Mode - Soft Touch/Raw Nerve



Have I got a soft touch?
僕は騙しやすいタイプかい?
Have I got a soft touch?
僕は騙しやすいタイプかい?
Is my radar that off?
そんなにも鈍感かい?
Is my radar that off?
そんなにも鈍感かい?

I'm thinking that you're sinking
君は沈んでいくし
And I'll drown
僕は溺れてしまうだろう
I've got a confession
告白するよ
That your depression
君の憂鬱はきっと
Will take me down
僕を道連れにするだろう

Am I on the right track?
僕は正しい道を歩んでいるか?
Am I on the right track?
僕は正しい道を歩んでいるか?
Have I picked a bad time?
タイミングが悪かったかい?
Have I picked a bad time?
タイミングが悪かったかい?

It's seeming
どうやら君は
That you're dreaming with my eyes
僕の目を通して、夢見てるみたいだ
But why protest
何を抗議する必要がある
When your success
きみの成功が
Is my prize
僕の報酬であるときに

Oh brother
ああ兄弟よ
Give me a helping hand
救いの手を差し伸べてくれ
Oh brother
ああ兄弟よ
Tell me you understand
どうか分かってくれ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/101-f8c69b95

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
