スポンサーサイト


Hood - The Lost You



Dislocations lead
混乱が導く
Oh you're no good
君はまるで役立たず
I made the wrong choice
僕の選択は間違っていた
I was crystallized
僕は結晶化させられてしまった

(I’m cheating myself.... same problem as usual)
(僕は自分自身を裏切ってる・・・いつもと同じ問題さ)

Oh oh Yoni they traffic drugs
ああヨーニよ、やつらは麻薬を売買するんだ
They smuggle shadows for her i am blind
そして彼女のために亡霊を密入国させる 僕は盲目さ

They're calling to '02
やつらは2002年に向かって叫んでいる
The year of the lost you
君の失われた年
So give me just one minute
だから少しだけ時間をくれ
I’ll turn you against god and
君を神から背けさせてやる
It's only because they care
やつらが気に掛けるのが悪いんだ
They must act so savage
さぞや野蛮な連中なんだろう

You know that I couldn't ever
君は分かってた、いつだって忙しかった僕は
Have the time to witness the passing of these years
過ぎていく年月にさえ気づかなかったんだ
Into the lonely night
孤独な夜に向かって
I dedicate this day
僕はこの日を捧げる
Oh yoni they traffic drugs
ああヨーニ、やつらは麻薬を売買するんだ
(you know the I couldn't ever have the time)
(いつだって時間がなくて)
They smuggle shadows for her i am blind
そして彼女のために亡霊を密入国させる 僕は盲目さ
(to witness the passing of these years)
(すぎていく年月にさえ気づかなかったんだ)
They're calling to '02
彼らは2002年に向かって叫んでいる
(into the lonely night I dedicate this day)
(孤独な夜の中へ、僕はこの日を捧ぐ)

The year of the lost you
君が失われた年
The year of the lost you
君が失われた年
The year of the lost you
君が失われた年
The year of the lost you
君が失われた年

Yeah me to
向かって 僕に
Feelin' like i'm standing on your feet
君の身体に乗り移ったような気分だ
Searching
探しているのさ
Calling all the offices in the town
街の全てのオフィスにかけながら
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/104-2d083872

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
