

The xx - Angels



Light reflects from your shadow
光があなたの陰を映し出す
It is more than I thought could exist
それは夢のような光景
You move through the room
あなたは部屋を歩き回る
Like breathing was easy if someone believed me
まるで信じてくれる人さえいれば、息をすることも容易いというように

They would be
誰もがきっと見とれるわ
As in love with you as I am
私があなたに恋したように

And everyday
そして、毎日
I am learning about you
私は新しいあなたを発見するの
The things that no one else sees
私しか知らないあなたを
And the end comes too soon
けれど終わりは突然やって来る
Like dreaming of angels
まるで天使が見た夢のように

And leaving without them
そして彼らを置き去りにするの

And with words unspoken
言葉にならなかった気持ちや
A silent devotion
無言の献身
I know you know what I mean
分かるでしょう
And the end is unknown
行方の分からぬ恋
But I think I'm ready
だけど、覚悟はできているわ
As long as you're with me
あなたが傍にいてくれる限り


2013年フジロックのライブ最高でした!


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/106-9c890b73

XXは本当に恋愛の歌詞しか書かないんですね。
しかも、失恋系が多い印象です。
-|2013.06.06/11:39
ファーストアルバムから通じて本当そうですね
ボーカル二人のパートがそのまま男女のやりとりになってることも多いみたいです
曲もどことなく気だるげな雰囲気で失恋系歌詞と合ってる気がします
CM|2013.06.12/02:00

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
