スポンサーサイト


The xx -Try



We bide our time
僕等は未だ待っている
Though the time is fine
時は満ちたというのに
Oh to be there, I could be there
その場所へ行くために 必ず向かうよ
Say you'll be there
君も来てくれるだろう?

You know the way, I
分かるだろ
Can't resist you, I
君を拒むことなんてできやしない
Said to myself I'll try
できるだけの努力はするさ

Why do we waste time
どうして僕等は時間を無駄にするのか
Hiding it inside?
気持ちを伝えることもせずに
I want you to be mine
君を手に入れたいんだ

Now it's dead and gone
今や僕等は手遅れ
You say what you would've done
やれたはずだって、あなたは言う
You would've been there,
あなたは来るはずだった
I wish you'd been there,
来て欲しかったのに
I needed you there
あなたが必要だったのに

And if we try once more
もしもう一度チャンスを得ることができたら
Would you give me it all?
あなたは私に全て与えてくれるかしら
I won't believe it,
自分で確かめるまで
'Til I can feel it
信じることはできない
Can you feel it?
あなたは感じてる?
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/108-116d7de7

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
