

The Hoosiers - Run Rabbit Run



I saw a fox by the rabbit hole
兎の住処の入り口に、誰かが待ち構えていた
You saw a prince from a fairy tale
君にはそいつがおとぎ話の王子様に見えたんだね
He promised that he'd watch over you
やつは君を必ず守ると約束したけれど
Turned out to be the fox we all knew
いつもの悪賢い狐が、君を騙していただけだったんだ

If I've got to be true, what chance did you stand?
はっきりと言おう 夢でも見ていたのかい?
Tall guy, tall tailed, get out while you can.
すぐに逃げ出すんだ、相手を捲いて、やつに捕まらないうちに

Run rabbit run, as fast as you can. Don't look back.
走れウサギよ できるだけ早く、振り返らないで
Run rabbit run, as fast as you can. Don't look back.
走れウサギよ できるだけ早く、振り返らないで

He'd dance to your beat, and steal your heart
奴は君のリズムに合わせて踊る、君の心を骨抜きにして
And smile with those teeth and tear you apart.
歯を見せて笑った後に、君の心をずたずたに引き裂くんだ

Hounds on your heels, you can't stop for breath
飢えた猟犬たちがすぐ傍まで忍び寄る、息苦しくても止まらないで
The way you survive, till there's nothing left
何もかもを失って 君はくたびれきってしまうだろう


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/111-fcf5b830

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
