スポンサーサイト


The Hoosiers - Killer



I hate my work, but I'm in control
嫌な生業だ けれどこれが僕の仕事
I'm fearless now, but it cost my soul
魂と引き替えに 恐れを知らぬ心を手に入れる
Save yourselves, the moon is full
自分の身は自分で守らなければ 今宵は満月
Under its power, gravitational pull
星の満ち引きにつられて 怪しい本能が目覚める

Blood red lips, they shake like leaves
血に濡れた赤い唇は、木の葉のように震えている
You're flesh and blood, but what's underneath?
肉でできた君の体、けれどその内側には何がある?

Don't turn out the lights
電気は消さないで
Kiss yourself goodnight cause there's a killer
おやすみのキスをほら すぐそこにやつが迫っている
And he's coming after you
君を追ってやってくるよ
Kiss yourself goodnight, tonight
おやすみのキスをほら
Cause there's a killer and he's coming after you
今宵 やつが君を追ってやって来る

It's alright to scream
叫んでも構わないよ
I'm screaming too,
僕だって叫んでいるから
Why'd you think I do these things I do?
なぜこんなことをするのかって?
For shadows haunted me like ghosts,
まるで幽霊のように、暗闇の呪いにかかったのさ
So I became what I feared the most
僕が一番恐れるものに、僕自身がなることにしたんだ

I conduct fear like electricity
恐怖が電気みたいに僕の身体を駆け抜ける
A man made monstrosity
僕は人の狂気が作り上げた怪物なのさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/112-02fccd54

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
