スポンサーサイト


Nine Inch Nails - Came Back Haunted



Ha-ha-haunted
取り憑かれてるんだ

The throat is deep and the mouth is wide
大きく開かれた、底の見えない口
Saw some things on the other side
向こう側で俺は見たんだ
Made me promise to never tell
そいつは誰にも言うなって俺に誓わせたけど
But you know me, I can't help myself
知ってるだろ、黙っておけないんだ

Now I've got something you have to see
君に見せたいものがある
They put something inside of me
やつらは俺の中にあるものを植え付けた
The smile is red and its eyes are black
そいつは赤い笑みを浮かべて、真っ黒な瞳で見つめている
I don't think I'll be coming back
もう戻ることはできないだろう

I don't believe it
信じたくないけれど
I had to see it
認めるしかなかったんだ
I came back haunted
戻ってきたときには、俺は取り憑かれていたんだ
I came back haunted
戻ってきたときには、俺は取り憑かれていたんだ

I said goodbye but I --
さようならを言ったんだ
I had to try
足掻かなきゃいけなかった
I came back haunted
戻ってきたときには、俺は取り憑かれていたんだ
C-C-C-came back haunted
戻ってきたときには、俺は取り憑かれていたんだ

Everywhere now reminding me
どこにいても知らしめられる
I am not who I used to be
俺は昔の自分とは変わってしまった
I'm afraid this has just begun
これは始まりでしかない
Consequences for what I've done, yeah
自らの行いの、当然の報いさ

Just can't
ただ
Stop
止められないんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/113-1c6311fc

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
