スポンサーサイト


Kazaky - Touch Me



Every day you can see the sun but its light makes your eyes weep
毎日太陽は昇るけれど、強すぎる光は君を泣かせるだけ
Every night you come into the club and i always feel what you need
夜な夜なクラブへ来る君が何を欲しがっているのか 僕には分かるよ

You wanna touch me you wanna touch me now you wanna touch me
僕に触れたいんだろう、今すぐに
When the music plays around
音楽が鳴り響くとき
Touch me
触れたいんだろう
You wanna touch me more you wanna touch me and it takes higher and higher
もっともっと そして高みへ上り詰める
Touch me you can touch me now
今なら、触れてもいいよ
You wanna touch me when the music is loud
鳴り響く音楽に包まれて、僕に触れたいんだろう

Every day you can see the sky when the clouds out this all we need
毎日空にかかる雲が僕等に必要なものを遮る
But at night you can back to your desires and again I feel what you need
だけど夜がくれば欲望のままに生きられる君、そして僕には分かるよ
I feel what you need
君が何を欲しがっているのか

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/115-693ed87d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
