スポンサーサイト


Scissor Sisters - Baby Come Home



I don’t mind
構いやしないよ
If you’re running around givin’ someone the time
君が誰とどこをフラついていようが
It’s alright
気にしないよ
Cause I know that you love me
君が少しでも僕を愛してくれるなら
I’m layin’ in bed with a whole lot of wonder going through my head
ベッドに寝そべりながら、僕の頭は不安で一杯
This ‘don’t give a fuck’
『どうでもいいさ』 強がってみるほど
Gets a little bit lonely
寂しさくなっちまうんだ
But I’m too cool to lose my control
素直になりたいのに、意地を張ってばかりの僕
You’re too cool to call
電話さえくれない君
Maybe I just don’t want to know
もしかしたら、気づきたくないだけなのかも
You’re out there having it all
君は僕なんかいなくてもへっちゃらだって

Baby come home to me
ベイビー、帰ってきておくれ
Baby come home to me
この僕のもとへ
It’s a half past quarter-to-three
もうすぐ三時になるよ
Baby come home to me
ベイビー、帰ってきておくれ
I said I’m not that kind of guy
君の前では強がっていたけど
But you bout to see a grown man cry
今にもみっともなく泣き出してしまいそうだよ
Baby come home to me
僕のもとへ
Baby come home
帰ってきておくれ

Maybe one more pill
もしかしたら薬にでも頼れば
Will help me close my eyes to the pain I feel
この痛みも忘れることができるかな
I can’t sleep
眠れないよ
Unless you’re laying beside me
君が傍にいないと
I’ve got no doubt
頭では分かってるんだ
That you’d be just fine if you were livin’ without me
君には僕なんて必要ないってこと
But I just can’t let you start it tonight
でも、今すぐ諦めることなんてできなくて
9 10 11 now midnight strikes
9、10、11時 真夜中になっても
I don’t know where you been
君はどこかで遊び回ってる
But I still wanna make love tonight
それでも、疲れて帰ってきた君を
When you come stumbling in
抱き締めたいんだ

Baby what do I do
どうしたらいいんだろう
Just to keep from tearin’ in 2
辛くて胸が張り裂けそうなとき
Baby what could you say
お願い、何か言ってよ
To drive my fears away
僕の不安を吹き飛ばすために
Maybe one red letter day
次の記念日にでもなれば
There’ll be no more chips to play
また前みたいにうまくいくのかな
When you come home
その日になれば、君も帰ってきてくれるかな
Baby come home
ベイビー、お願いだよ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/116-be5eebcc

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
