スポンサーサイト


Scissor Sisters - Only The Horses



I Know You Didn`t Realize
君は気づいていなかったね
That The City Was Gone
街は遠く離れていたことに
You Tought There Wolud Be Advartisements
それで広告塔の明かりを探した
To Give You Something To Go On
気持ちを保つために
So We Search The Sky
僕等は空を見渡した
For Any Flashing Signs
光を求めて
We`ve Gone To Far Beyond
遠くへ来すぎてしまったんだ
The Border It`s Just You And I
境界線を越えて 辺りは君と僕の二人きり
And If This Is The End
もしもここが世界の果てなら
It`s The Best Place I`ve Ever Been
今までで最高の場所だね
It Feels So Good To Just
たまにはいいものさ
Get Lost Sometimes
道に迷うのも

[chorus]
Only The Horses
駆ける馬たち以外に
Can Find Us Tonight
今夜僕等を見つけられるものはいない
Only The Horses
駆ける馬たち以外に
Can Bring Us Back Home
僕等を連れ戻せるものはいない
Our Tracks They Will Follow
彼らは僕たちの足跡を追って
They`ll Hear Us Calling
僕らの声の呼ぶのを聞くだろう
And Save Us By Morning Light
朝の光が差すまでに救いがくるはずさ
Only The Horses
けれどそれまでは 駆ける馬たち以外に
Can Bring Us Back Home
僕等を連れ戻せるものはいないだろう
Tonight…
今夜・・・
Tonight…
今夜・・・

We Can`t Escape The Basic Facts
真実から逃れることはできない
How Cold It Can Get
忍び寄る冷たさや
There Is Nothing To Protect Ourselves
降り注ぐ雨から
When The Rain Gets Us Wet
僕等を守ってくれるものはいない
So I`ll Just Tell You Know
だからこそ今、君に伝えるよ
This Is Our Final Bow
これが僕等の最後の誓いだと
If You Don`t Know The Way To
やり方が分からないなら
Hold Me Let Me Show You How
抱きしめていて 見せてあげるから
And If This Is The End
もしもここが世界の果てなら
It`s The Best Place I`ve Ever Been
今までで最高の場所だね
It Feels So Good To Just Get Lost Sometimes
たまには迷うのもいいものさ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/117-e927300a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
