スポンサーサイト


The Pretty Reckless - Kill Me



Every day I wake up
毎朝、目がさめると
Every day I wake up alone
私は一人きり
Every day I wake up
毎朝、目がさめると
Every day I wake up alone
私は一人きり

Let me open up the discussion with, I'm not impressed with any mother fucking word I say
まず始めに言っとくけど、これからするのは大した話じゃないわ
See I lied that I cried when he came inside
やつを受け入れたときに泣いたといったのは、あれは嘘よ
And now I'm burning a highway to Hades
そして今私は調度高速をぶっ飛ばしてるところ
Shut the fuck up!
いいから黙ってよ!
When I'm trying to think
考え事の邪魔をしないで
I got to keep my concentration, give me one more drink
集中しなきゃいけないわ、もう一杯引っかけたい気分
And then I'll try to remember all the advice that my good book told me
そうすれば、聖書が教えてくれた教訓だって思い出せる

And all the lost souls say...
全ての失われた魂は言う・・・

Every day I wake up
毎朝、目覚めると
Every day I wake up alone
私は一人きり
(Kill me, just kill me)
(殺して、いっそ殺して)
Or get me out of the sun
さもなくば、太陽から私を遠ざけて

毎朝、目覚めると
Every day I wake up alone
私は一人きり
(Kill me, just kill me)
(殺して、いっそ殺して)
Someone get me out of sun
誰か私を太陽から背けて

Drugs, bars, backseats of cars
ドラッグ、バー、車のバックシート
Blowing boys, what a boring life I've led so far
男をしゃぶって、なんて退屈な人生を送ってきたのかしら
Just a prime thirteen when I rode his machine
やつの上に跨ったとき、私は盛りの13歳だった
Tried to keep my body dirty and my eyes closed and clean
身体は汚れても、魂は清いまま
So with a wink and a smile and a vial of meth
だからウィンクと笑顔とほんのちょっとのメタンフェタミンで
I took his hand and we walked through the shadow of death
彼の手を取って、死の谷を歩むことを選んだわ
And then I try to remember all the advice that my teacher told me
ふいに、先生が教えてくれた教訓を思い出そうとするの

And all the lost souls say...
全ての失われた魂は言う・・・

Deep, deeper, deeper inside
深く、深く、心の奥深くで
Pull the wool nice and tight so that it covers you eyes
ウールの毛布を覆って、目を背けるの
Can't find a God, a love, a Jesus, a father
神も、愛も、ジーザスも、神父も見つけられない
I don't even care that much
どうだっていいのに
So why do I even bother?
どうしてこんなことを考えているのかしら

So let me just end how I was gonna begin
そう、そもそもはこれが私の言いたかったこと
Don't waste your time waiting cause I'm going back in
待ちぼうけて時間を無駄にしないことね、私はもう戻るところだから

Now if I could just remember all the advice that my mother told me
ただ、母さんが教えてくれた教訓を思い出すことさえできれば
And all the
そして全ての
And all the lost souls say...
全ての失われた魂は言う・・・
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/119-98232685

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
