スポンサーサイト


Depeche Mode - But Not Tonight



Oh God, it's raining
ああ神様 雨が降っているけれど
But I'm not complaining
僕は文句なんて言わないのさ
It's filling me up
それは新しい命で
With new life
僕を満たしてくれるんだ

The stars in the sky
空の星々を見上げると
Bring tears to my eyes
目に涙が浮かぶ
They're lighting my way
彼らが僕の道を照らしてくれるんだ
Tonight
今夜

And I haven't felt so alive
こんなに生き生きした気分は
In years
数年ぶりだ

Just for a day
ただ一日だけ
On a day like today
今日のような日に
I'll get away from this
僕はこの絶え間ない放蕩から
Constant debauchery
逃れるんだ

The wind in my hair
髪をかき乱す風が
Makes me so aware
僕に気づかせてくれる
How good it is to live
生きていることの素晴らしさを
Tonight
今夜

The moon
月が
Is shining in the sky
夜空に輝いて
Reminding me
僕に思い出させてくれる
Of so many other nights
これまでの沢山の夜のことを
But they're not like tonight
けれど、今夜だけは特別なんだ

Oh God, it's raining
ああ神様 雨が降っているけれど
And I'm not containing
僕はありのままに
My pleasure at being
濡れることの喜びを
So wet
感じているんだ

Here on my own
ここで、ただ一人
All on my own
一人っきりでいることの
How good it feels to be alone
素晴らしさを感じている
Tonight
今夜

The moon
月が
Is shining in the sky
夜空に輝いて
Reminding me
僕に思い出させてくれる
Of so many other nights
これまでの沢山の夜のことを
When my eyes have been so red
かつては疲れ切って
I've been mistaken for dead
死人のようだった僕
But not tonight
けれど、今夜は違うんだ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/12-ee67b39a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
