スポンサーサイト


Depeche Mode - Enjoy The Silence



Words like violence
言葉はまるで暴力のよう
Break the silence
沈黙を破り
Come crashing in
激しい音を立てて
Into my little world
僕の小さな世界を破壊する
Painful to me
苦痛をもたらし
Pierce right through me
この胸を突き刺す
Can't you understand
分かってくれるだろう
Oh my little girl
僕の愛しい君よ

All I ever wanted
僕が欲しがったもの全て
All I ever needed
僕が必要としたもの全て
Is here in my arms
僕のこの腕の中にある
Words are very unnecessary
言葉はいらないよ
They can only do harm
気持ちを傷つけるだけだから

Vows are spoken
口に出した誓約ならば
To be broken
破られてしまう
Feelings are intense
感情は激しく
Words are trivial
言葉は些細なもの
Pleasures remain
悦びは留まる
So does the pain
痛みと同じように
Words are meaningless
言葉など無意味さ
And forgettable
忘れられしまうばかりで

Enjoy the silence
沈黙を楽しむのさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/120-db546fc1

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
