スポンサーサイト


Depeche Mode - World In My Eyes



Let me take you on a trip
君を旅に連れ出そう
Around the world and back
世界中のあちこちへ
And you won't have to move
ここから動かなくていい
You just sit still
君は只座っているだけでいいんだ

Now let your mind do the walking
君の心で地面を歩き
And let my body do the talking
僕の身体で言葉を話そう
Let me show you the world in my eyes
僕の目に映る世界を見せてあげるよ

I'll take you to the highest mountain
聳え立つ山々や
To the depths of the deepest sea
深海の、どこよりも深いところへ連れて行ってあげる
And we won't need a map, believe me
地図なんていらないよ、本当さ

Now let my body do the moving
移動ならば僕の身体にまかせて
And let my hands do the soothing
僕の手で心和らげてあげる
Let me show you the world in my eyes
僕の目に映る世界を見せよう

That's all there is
これで全てさ
Nothing more than you can feel now
他に君が感じられることなんてない
That's all there is
これで全てだよ

Let me put you on a ship
君を船に乗せてあげよう
On a long, long trip
長い、長い航海に
Your lips close to my lips
僕と君の唇が近づく
All the islands in the ocean
海に浮かぶ全ての島々
All the heavens in the motion
動き続ける全ての天国
Let me show you the world in my eyes
僕の目に映る世界を見せてあげるよ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/122-530776a6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
