スポンサーサイト


Depeche Mode - Heaven



Sometimes I slide away
時に、僕は遠くへ旅立つ
Silently
音も立てず
I slowly lose myself
ゆっくりと自我に埋没する
Over and over
繰り返し繰り返し
Take comfort in my skin
この肌に慰めを求めてくれ
Endlessly
絶えることなく
Surrender to my will
僕の意志に服従しろ
Forever and ever
永久に

I dissolve in trust
僕は信頼の中に焼失する
I will sing with joy
喜びの歌をうたい
I will end up dust
最後には塵となるだろう
I'm in heaven
僕は天国にいる

I stand in golden rays
僕は黄金の光に照らされて
Radiantly
燦然と輝く
I burn a fire of love
愛の炎を燃やすんだ
Over and over
繰り返し繰り返し
Reflecting endless light Relentlessly
絶えない光を容赦なく反射しながら
I have embraced the flame
炎を受け入れたのさ
Forever and ever
永遠に

I will scream the word
僕はその言葉を叫ぶ
Jump into the void
虚空の中に飛び込み
I will guide the herd
群れを率いるんだ
Up to heaven
天国へ向かって
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/125-d8543dde

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
