スポンサーサイト


Depee Mode - Goodbye



It was you that took my soul
君は僕の魂を奪い
Threw it in the fire
そして炎の中に放り投げた
Tamed it in the rapture
喜びで飼い慣らして
Filled me with desire
僕を欲望で満たした
Now I'm pure, now I'm clean
今、僕は純粋で、汚れのない存在になった
I feel cured and serene in you
君の中で、穏やかに守られている

There is no denying
間違いなく
How I have been changed
僕は変わってしまった
You won't hear me crying
もう泣いたりはしない
Now misery is strange
惨めさなど無縁のもの
I can dream, I can fly
夢を見ることも、空を飛ぶこともできる
Now it seems I get by with you
君といることで生きていけるんだ

Goodbye pain
さようなら、痛みよ
Goodbye again
さようなら、もう一度

I was always looking
僕はいつだって
Looking for someone
誰かを探していたんだ
Someone to stick my hook in
僕の心の留め金を差し込んでは
Pull it out and run
引っ張り出して、そのまま置き去りにしてくれる人を
Now I'm caught on your line
今、僕は君の縄張りに捕まって
All my thoughts are entwined in you
君のこと以外は考えられない

Goodbye pain
さようなら、痛みよ
Goodbye again
さようなら、もう一度

If you see me walking
もしも君が
To the Golden Gates
ゴールデンゲートへ向かう僕を見掛けたら
Turn around, start talking
振り向いて、何か喋ってくれ
Stop and hesitate
立ち止まって、躊躇ってくれ
I'll be waiting up there
上空で、僕は君を待つよ
With my fate in the air for you
自分の運命と共に漂いながら

Goodbye
さようなら
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/126-c55e915d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
