スポンサーサイト


Depeche Mode - Love, In Itself



All of these insurmountable tasks that lay before me
僕の前に立ちはだかる、これらの解決できない課題
All of the firsts and the definite lasts that lay in store for me
僕の前に山積みになっている、これら「始まり」と必ずやってくる「終わり」

There was a time
かつては僕にも
When all on my mind was love
愛だけを信じていたときがあった
Now I find that most of the time
だけど今になって気づいたんだ 大抵の場合
Love's not enough in itself
愛だけじゃ不十分なんだって

Consequently, I've a tendency to be unhappy
結果的に、僕は不幸せになりがちだ
You see the thoughts in my head
僕の考えが分かるだろう
All the words that were said
耳にするあらゆる言葉が
All the blues and the reds get to me
赤色が、青色が 僕を苛つかせるんだ

All of these absurdities that lay before us
僕たちの前に立ちはだかる、これらの不条理
All of the doubts and the certainties that lay in store for us
僕たちの前に山積みになっている、これらの確かと不確か
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/127-843694bc

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
