スポンサーサイト


Revis - Save Our Souls



You took me way too high
お前は俺をあまりに高いところへ引き上げた
Before they cut me down
やつらが俺を切り捨てる前
It used to be my home
そこはかつて俺の故郷だった
Used to keep me sewn
かつて俺を閉じ込めて
From just being around
遠ざけていた場所だっだ

We watched some endless nights
俺たちは終わらない夜をやり過ごした
Staring at empty holes
空っぽの穴を見つめながら
O' won't you send me a line
俺に言葉をおくってくれよ
And we can still climb enough to
そうすれば、俺たちは這い上がれるんだから
Save our souls
俺たちの魂を救うために

And, turn this around
流れを変えて
Put it behind
終わりにしてくれ
Like I didn't know
まるで俺が知りもしなかったみたいに
Turn on the light
明かりを点けて
Open your eyes
目を開けてくれ
Like I didn't show
俺が動じなかったとでもいうように
It may be enough to try to
努力するだけでも十分かもしれないんだ
Save our souls
俺たちの魂を救うためには

They trampled on the fire that we held in our heart
やつらは俺たちの心の炎を踏みにじって
They twist it in our side
そいつをねじ曲げて
Whenever they tried to tear us apart
俺たちの仲を引き裂こうとしたんだ

And when I held your hand
俺がお前の手を握ったときだって
They said it wouldn't hold
長くは持たないさとやつらは言った
But, I won't leave you tonight
だけど、今夜俺はお前を一人にはしない
And we can still fight enough to
俺たちはまだ戦えるんだ
Save our souls
魂を救うために

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/129-d15d73ce

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
