スポンサーサイト


Revis - Everything After



Slipped away to the open
外側の世界でひっそりと
Watched the shadows deface the ground
暗闇が地面を醜く歪ませるのを見ていたんだ
Till the day we all
俺たちがみな
Belive that we might lose control
理性を失えるかもしれないと信じられる日まで

Will the moment we fear
俺たちが恐れるその瞬間が来れば
Turn to everything clear
何もかもが明確になるのか?

After you’re gone
お前がいなくなって
Away from the life
この世界を去った後
Of the planet you’re on
この惑星を去った後
And everything after
その後に起こる全て

Faded awake
意識を保ったまま消えていく
Somebody spoke
誰かが何か言ったんだ
When I left here today
俺が今日、世界を去ったときに
And everything after [2x]
その後に起こる全て

It pulls us back into orbit
そいつが俺たちを軌道へと引き戻す
When disorder surrounds this place
無秩序がこの場所を取り巻くときに
And it brings us down
そして俺たちを引きずり下ろすんだ
We can’t keep our feet on the ground
もう地面に立っていられない

We are down here
俺たちはここにいる
We are Space
俺たちは宇宙なんだ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/131-de1c6641

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
