

Revs - Spin



I can see your inner motive
お前の本当の動機を知っているよ
When you wear it on your face
どんなにお前が取り繕っても
Indesposed to the world
この世界に愛想を尽かして
You won’t let yourself be saved
お前はもう、自棄になっちまったんだ

Your the hand that spins my revolver around
この拳銃の引き金を引いてしまいたくなるんだ
When you push me away
お前に突き放されると

On the waves of an ocean
海の波に揺られている
I’m a space God in the rain
俺は雨の中で、空間を司る神さ
In the arms of devotion
献身的な腕に抱かれている
Where you never found your place
そこに、お前は自分の居場所を見つけられなかった

You need no one to spin your revolver
お前は引き金をひくのに誰の助けも必要としない
So go and get my gun
だから、はやく俺の銃を取ってきてくれ

I can see shes falling faster
彼女は真っ逆さまに落ちていく
Running to her own disaster
破滅へと向かって

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/132-7036f62a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
