スポンサーサイト


Cash Cash - Take Me Home feat. Bebe Rexha



I'm falling to pieces,
ばらばらになってしまいそう
but i need this, yea i need this.
それでも必要とせずにいられないの
You my fault, my weakness,
あなたは私の過ち、私の弱点
when did you turn so cold.
いつから、そんなにも冷たい人になってしまったの
You cut me down to the bone,
貴方は私をギリギリまで追い詰めて
now you are dancing all over my soul.
私の魂を踏みつけて嘲笑う
Im falling to pieces, to pieces, to pieces.
私の胸は粉々に砕かれてしまうの

But i still stay cuz you're the only thing I know,
それでもあなたの傍にいるわ あなたは私の全てだから
so won`t you take, oooo won`t you take me home,
だからお願い、私を家へ連れ帰って
take me, hoooome, hoooome, hooome take me!!
私を家へ連れ帰って

Round in circles, here we go,
同じことばかり繰り返す二人
with the highest highs,and the lowest lows.
最高に楽しいことも、これ以上ないほど落ち込むこともある
But no one shakes me like you do, my best mistake was you.
こんなにも私の気持ちを揺さぶるのはあなただけ あなたは私が犯した最高の過ち
You're my sweet affliction,
心地よい苦悩をもたらしてくれる
cuz you hurt me right, but you do it nice.
あなたは私を傷つけるけど それでさえ私を惹きつけるの
Round in circle, here we go. ooooo ooo yea.
同じことばかり、また繰り返す二人
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/135-e2079849

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
