

Hood - Still Rain Fell



So much for the evening light
夕暮れの明かりもこれでさようなら
It's gone before you hurry home
君が家へ急ぐ前に、太陽は沈んでいくだろう
around here the walks, the walks are so long
この辺りじゃ、歩いて行くには長い時間がかかる
There's never chance to raise your head
元気を出す暇だってないよ

But here's to the skyline
だけど、乾杯を捧げよう この地平線と
and the towerblocks who block it out
それを遮る高層ビルに

All you need is a place to stay
君に必要なのは居場所だけ
With no memories, seasons felt so
記憶も、季節もない場所
After this all the avenues have gone
この大通りが過ぎ去ったら
At least i know money can't control us
少なくとも、僕等は富に左右されたりなんかしないってことが分かるだろう

You can't hide from the world, in silence
君はこの世界から黙って隠れることなんてできないよ
Oh I know you too well, you'll just mess about and waste your life
僕は君のことをよく知りすぎてる 君はただぶらついて
Life is the only gift - that could be free
唯一与えられた、自由な人生ってものを無駄にしているんだ

Forgetting all the past mistakes. just let it go
過去の過ちなど全て忘れて ただなすがままに生きて
all I want is elusive air
僕はただ貴重な空気を吸いたいだけなんだ
Daylight, like the day is ours
陽光が降り注ぐ、まるで今日という日が僕等のものであるかのように
Does no-one care?
誰も、気にしないのか?

Does no care?
誰も、どうだっていいのか?

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/136-f6fd1f2c

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
