スポンサーサイト


Pinback - Photograph Taken



Take away our sound
僕等の音を奪ってくれ
Take away the sun sign
太陽のしるしを奪ってくれ

It's easy, I'm waiting for you now you must say something
簡単なことさ、僕は君が何か言うのを待っているんだ
I'm leaving for days
数日の間留守にするよ
Leave when we're fifty
僕等が50歳になったときにね
Things you know we are
君が僕等の正体だと思っているものが
Send another missing gift
また行方不明のプレゼントを送りつけるんだ

And I will never hear another sound
もう僕にはいかなる音も聞こえないだろう
I'll take a photograph (A thousand miles of gray trees and every one is hung with years of guilt)
僕は写真を撮るよ(1000マイルに渡る灰色の木々、そして誰も彼もが積年の罪悪感で首を吊っている)
I'll take a photograph (and all around here is the sound)
僕は写真を撮るよ(ここを取り巻くのは音だけ)

It's no surprise that everyone's got the same fear
誰もが同じ恐怖を抱えているのは、そう不思議なことじゃない
Everyone is so far, everyone is so hung up.
誰もが遠く離れて、情緒不安定なのさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/138-586ad990

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
