スポンサーサイト


Pinback - Messenger



I am the messenger for the city I live in
僕はこの町に住む配達屋
I run legal documents and war plans
契約文書や、戦争計画の書類を運んでいる
I'm with a girl who's stationed far from here but
僕の彼女はここから遠く離れた場所に駐屯していて
These letters that I carry go past there
僕が運ぶ手紙は、そこを通り過ぎていくんだ

I would be shot on sight if I showed my face
もし顔を見られたら、すぐさま撃ち殺されてしまうだろう
Tonight I carry plans to attack her base
今夜、僕は彼女の基地を攻撃する計画文書を運ぶ

I begged her see me in (see me up)
彼女に、会わせてくれって懇願したんだ(僕に気づいて)
I begged her see me in
彼女に、会わせてくれって懇願したんだ
They're coming this morning (see me up)
朝になったら、やつらがやって来る(僕に気づいて)
But this window won't open (see me up)
なのに、この窓は開かなくて(僕に気づいて)
I'm running out of time
時間が迫る
I'm running out of time
時間が迫る

And watch the city burn tonight...
今夜、町が燃え上がる・・・

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/143-7823b5ed

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
