スポンサーサイト


Satellite Party - Wish Upon A Dog Star



Owwww get your groove on
さあ、音楽に身をまかせて
New shiny shoes on
おろしたてのピカピカの靴を履いて踊ろう

I'm a comin' in on lust and resurgance
僕は煩悩と復活に身を委ねる
With all my love I overflow the river Nile
溢れる愛で、ナイル川を氾濫させるんだ
Rolling on for thousands of miles
何千マイルも進み続けながら
We can celebrate your inner horizon
僕らは君の内なる水平線を祝福して
We can activate our Christ teach, too
我らがキリストの教えに効果を持たせることだってできる
Oh we'll have our fun
思いっきり楽しむのさ

I inherited the spirit of the sun
僕は太陽の魂を受け継ぐ者
I'll meet you when the day breaks through
その日が来たら、君と出会うだろう
It's time to shine and make
今こそ光輝いて
All your dreams come true
全ての君の夢を叶えるとき
You wish upon a dog star
さあ、おおいぬ座に願いを唱えて
Wish upon a dog star
おおいぬ座に願いを唱えて

I've been worshipped by the very ancients
遥か昔の古代人たちは愛を求めて
Who asked for love
僕を崇拝し続けてきた
I gave them love radiations
だから僕は彼らを愛で被爆させて
And even heightened the sensations
更なる興奮を与えてやったのさ

Yeah we can celebrate our inner horizon
そう、僕らは内なる水平線を祝福して
We can activate our Christ teach, too
我らがキリストの教えに効果を持たせることだってできる
Oh it'll be fun!
楽しくなるよ!

I inherited the spirit of the sun(Get your groove on, new shiny shoes on)
僕は太陽の魂を受け継ぐ者 (音楽に身をまかせて、おろしたてのピカピカの靴を履いて踊ろう)
I'll meet you when the day breaks through (Rocking me nightly, shining so brightly)
その日が来たら、君と出会うだろう (光輝きながら、夜ごとに僕の揺りかごをゆらして)
It's time to shine and make
今こそ光輝いて
All your dreams come true
全ての君の夢を叶えるとき
You wish upon a dog star
さあ、おおいぬ座に願いを唱えて
Wish upon a dog star
おおいぬ座に願いを唱えて

We blink so brightly, light up the dark all night
僕らは煌々と光瞬いて、一晩中夜の暗闇を照らし続ける
Oh hear me out
ほら、最後まで耳を傾けて
I'm right up there with the brightest, I'm like a giant
僕はあそこで一際明るく輝く星と共にある、まるで巨人さ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/144-aa480d6c

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
