スポンサーサイト


Saitellite Party - Hard Life Easy



You are my secret lover
君は僕の秘密の恋人
And so I took you undercover
二人だけの秘め事さ
You ask me "How you doin' tiger?" I say
君は僕に尋ねる、”調子はどう、あなた?”って
My hard life just got easy
僕は答えるんだ、僕の人生はたった今気楽なものになったって

Big mountain Colorado
コロラドのロッキー山脈から
Small island Fiji
小さな島国のフィジーまで
I take you everywhere I go because
僕の行くところ、何処へでも君を連れて行くよ
You make my hard life easy
だって君が僕の世知辛い人生を、心地よいものにしてくれるから

Watch over me like heaven does the sea
海を見下ろす天国のように、僕を見守っていて
Floating on our bed size king
僕たちのキングサイズのベッドで中を漂いながら
You give to me your kiss of victory
君は僕に勝利のキスをくれる
Oh our hard life just got easy
僕たちの世知辛い人生が、快いものに変わったんだ
Now...
たった今・・・

And when my stitches come undone
傷口の縫い目が解けて
I lose the stuff that fills me
詰め物を失ってしまったときには
I hold you and suddenly I'm better for it
君を抱き締めるんだ、それだけで僕は回復する
You make my hard life easy
君が僕の世知辛い人生を、心地よいものにしてくれる

Oh my love, what days are these?
愛しいひとよ、なんていう時代なんだろう
From morning bliss to luck at your knees
朝の祝福から、膝もとの幸運まで
Bittersweet before our mouths
言葉にできない、このほろ苦さ
Taste of life, make it go down
これが人生の味さ、噛みしめるんだ

Make it easy, make it go down
快いものにして、噛みしめるんだ
Make it easy, make it go down
快いものにして、噛みしめるんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/146-73f3ee1b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
