スポンサーサイト


Revis - Living Rooms



So what’s your purpose for me
お前はいったい
With your intentions in the air
俺をどうするつもりなんだろう
So what if I wanted to ask you
俺がもしお前に会いたいと言ったなら
If I could meet you there
お前はどうする?

Go inside I’m comming through
そこに居てくれ 今俺が向かうから
For you
お前を迎えに行くよ
I could not be more...gone
二度と離しはしない

We watched each other escape
俺たちは二人で
From the commotion that we knew
騒がしい世界から抜け出して行った
The way our lauguages fade
俺たちの荷物が
In through an empty living room
少しずつ、この空っぽのリビングルームを満たしていく

Go inside I’m comming through
そこに居てくれ 今俺が向かうから
Into our world that you surround
お前が包み込む、二人の世界へ

Show me now
教えてくれ
I’m here with you
今、俺たちは共にあることを
For you
お前のために
I could not be more...gone
もう離しはしない

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/152-2f790f9b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
