スポンサーサイト


Revis - Places For Breathing



Look around you
見渡してみろよ
Do you see what you’ve got
お前が手に入れたものたちを
With something so beautiful
あまりにも美しくて
Afraid it would drop
お前は、それらが隙間からこぼれ落ちて
Into a thousand regrets
無数の後悔に変わってしまうんじゃないかって恐れてる

And i bet you were left there
どうせお前は取り残されたんだろう
It’s getting me down
うんざりさせられるよ
And I can’t understand
俺には理解できないんだ
Why everyone Stares when i crash at the landing
何故誰もが立ったまま
and around were they stand
墜落した俺をじろじろと見ているのか

Everyone talks again
みんな、また喋り始める

We try to say with confidence
俺たちは胸を張って言おうとする
That were picking up oblivion
俺たちは忘れられたものを取り戻そうとしているだけだって
And I was tryin to make some sense
そして俺は、状況を理解しようと努めて
Speaking to you
お前に語りかけていたんだ

We try to say with confidence
俺たちは胸を張って言おうとする
That were picking up oblivion
俺たちは忘れられたものを取り戻そうとしているだけだって
Inside of you
お前の中の忘れられたものを

All around you there’s a feeling you lost
失われた感情がお前を取り囲む
That everything beautiful
一度はあんなにも美しかったものたちも
Is not what it was
今や変わってしまった
Whenever you were on top
お前がてっぺんにいた頃とは、変わってしまったんだ

Of all you left up there
お前は一人きりで取り残されてしまった
It’s getting me down
引きずり下ろされて
To the place that I land that hits me so hard
地面に衝突した俺は、打ちのめされちまったんだ
With a cruel understanding
この残酷な現実に
That It might be the end
もしかしたらもう、お終いなのかもしれないって

I’ll bury myself into the corner
俺は日陰へと自らを葬る
I can’t even tell if I won’t see anymore
これ以上目を明けられるかどうかも、分からないんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/153-1d31e13a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
