スポンサーサイト


Revis - Look Right Through Me




I found out you were in a mess
お前が途方に暮れていると知って
You caught me playin songs for you
俺はお前のために歌をうたった

Lipstick stains on your ciggarettes
お前の煙草についた口紅の痕
You caught me playin songs for you
お前のために、俺は歌をうたった
And it’s bending my mind again
そして俺の心はまた引き寄せられるんだ

Interesting how you watch the night
おかしなものだね、夜を眺めていたお前は
And look right through me
俺のことなんか気づきもしなかった
Facing the sky
ただ空を見上げながら
When I ask you why
どうしてなんだって、尋ねても
You look right through me
俺がお前の目にうつることはないんだ

Climbed the fire to the hidaway
俺たちは火の手から逃れた
You caught me slipping on a thought
お前のために、俺は物思いに耽る
Practical in the things you say
お前の言葉はときに現実的で
You caught me slipping on a thought
お前のために、俺は物思いに耽る
And it’s bending my mind again
そして俺の心はまた引き寄せられるんだ

We get lucky and
俺たちは幸運を手にして
Turned around the space you got to find yourself
お前が必要とした居場所を、ひっくり返したんだ
We slip up when we haven’t found
俺たちは過ちを犯す
The space you got to find yourself
お前の居場所が見つからなくて

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/157-123ec87a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
