スポンサーサイト


Aqualung - Brighter Than Sunshine



I never understood before
これまでは理解できなかった
I never knew what love was for
分からなかったんだ、愛の意味が
My heart was broke, my head was sore
僕の心は壊れて、頭は悲しみで一杯だった
What a feeling
なんて気持ちなんだ

Tied up in ancient history
遠い記憶に縛られて
I didnt believe in destiny
運命なんて信じなかった
I look up you're standing next to me
けれど、顔を上げると隣に君がいたんだ
What a feeling
なんて気持ちなんだろう

What a feeling in my soul
魂に溢れる、この気持ち
Love burns brighter than sunshine
愛は太陽よりも明るく燃える
Brighter than sunshine
太陽よりも明るく
Let the rain fall, i don't care
雨が降ったって、僕は気にしない
I'm yours and suddenly you're mine
僕は君のもので、突然に君も僕のものになった
Suddenly you're mine
突然に僕のものになった
And it's brighter than sunshine
そして、愛は太陽より明るく燃えるんだ

I never saw it happening
これまでにはあり得なかったこと
I'd given up and given in
諦めて、ただ我慢していたんだ
I just couldn't take the hurt again
もう一度傷つくことを恐れて
What a feeling
なんて気持ちなんだろう

I didn't have the strength to fight
戦う力さえ残っていなかった
Suddenly you seemed so right
けど突然に、君が正しく思えたんだ
Me and you
僕と君
What a feeling
なんて気持ちなんだろう

Love will remain a mystery
愛はいつまでも不思議なもの
But give me your hand and you will see
けれど、僕の手を取れば君にも分かるよ
Your heart is keeping time with me
二人の心臓が一緒に鼓動を打つ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/16-4733710d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
