

Pinback - Non Photo-Blue



She's posting all the time, but the boards are down.
彼女は一日中繋がらない掲示板に書き込んでる
It's a burned out building.
それは焼き尽くされたビルなのさ
He's spending all this time on his back.
彼はいつだって横になって過ごしてる
Staring at the ceiling.
天井を見つめながら
They spared themselves that way
彼らはそんな風にして労を惜しむ
I'm with that. I'm with them.
私にはあれがある、これがあるって
You aren't. You're alive, dammit.
そうじゃない 君たちは生きているんだ ちくしょうめ

Gnawing on the prey.
獲物に齧り付いている
I think about you, some.
ときに君のことを考えるよ
Where to put you?
君をどうしようかって
All the backed up data for a raining time.
雨が降ったときのために、バックアップされた全てのデータ
Insulate a fragile mind.
繊細な心を隔離して
Capsulize a broken find.
壊された発見物をカプセルに入れるんだ

Don't do this, man.
頼むから、こんなことしないでくれ
There's another one off behind.
向こう側にもう一人いて
Breaking down the door without warning.
そいつは忠告もなくドアを破って入ってくるんだ

She just ignores the time that the boards came down.
掲示板が復帰して、彼女は時間のことなど忘れる
It's a numbed out feeling.
感覚が麻痺しているんだ
He just excepts that pain with a hate mantra.
彼は憎しみのマントラを以てその痛みをシャットアウトする
A spiritual killing.
魂の殺害
They just relax that way.
彼らはただそうやってリラックスする
Crayon past line. Stay after school.
線をはみ出すクレヨンの落書き、放課後の居残り
Crossword filled in non-photo blue
クロスワードを埋め尽くす、非現実的な青
So they'll never find you.
だから彼らに君を見つけることはできないんだ
Can't go through this now.
今度は、こいつを通り抜けることはできない
I'm leaving a message
僕はメッセージを残すよ
Stapled on your head.
君の頭にホッチキスで留めて

i get the same result
僕は同じ結果を受け取る
we get the same effect
僕らは同じ影響を受けるんだ


人生を楽しむことから逃避して、時間を潰すことの無意味さを描いてるんでしょうか?
Summer In Abandon(奈落の夏)というアルバムタイトルからも、どことなくうだるような熱さの中でだらだらと怠惰に過ごしている絵が思い浮かびます。


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/165-c6736f03

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
