スポンサーサイト


The xx - Swept Away



I get swept away
心攫われてしまうの
When I think of you
あなたを思うと
Take me to that place
私をあの場所へ連れて行って
Where it's control I lose
私が理性を失えるところへ

I'm soothed by you, you take it all away
君は僕の心をなだめ、全てを取り払ってくれる
I lose to you, surrendered at the start of the game
僕の負けだよ 試合が始まるより先に、僕は降参しているんだ

I'll never deceive
絶対に裏切ったりなんかしないわ
We're right here, always been
私達はずっとここにいた

Hide away, I hide away with you
僕は君と共に逃げ隠れる
I let the world just slip away
ただ世界から遠く離れて
I'm left with you
君と二人きりになるんだ

Your little masquerade, I'm sure of the mood
あなたの小さな仮面舞踏会、ムードはばっちりだわ
The moments we've shared
二人でいると
Always ended too soon
いつだって時間があっという間ね

Part of you stays a while
君の欠片が、しばらくは傍にいてくれる
Even when you're far away
例え遠く離れていても
How so far away, yet you feel so near
どんなに遠くても、君を近くに感じるんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/171-084dc481

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
