

Pinback - 3X0



your sentry-men fall behind
君の見張り番たちは遅れを取る
your sentry-men fall behind
君の見張り番たちは遅れを取る
you're wasting my time like mini crosswords do.
君はまるでミニ・クロスワードみたいに僕の時間を無駄にする
you're breaking the line you just tripped over.
君は列を乱している つまずいてしまったんだ
(every time) your sentry-men fall behind
(いつだって)君の見張り番は遅れを取る
(every time) your sentry-men fall behind
(いつだって)君の見張り番は遅れを取る

into the sunspots we like vanish away
太陽の黒点へ向かって、僕らはまるで消えていくよう

you're falling in time like penny dreadfuls do
君は安っぽい犯罪小説みたいにそのうち落ちぶれていくだろう
tripped over the line
線につまづいてよろけたんだ
that's 2 for flinching.
びびったね、これでパンチ二発の罰ゲームだ

i'd pay anyone 20 bucks just to do that
そいつをしてもらうためなら、誰にだって20ドル払うよ
Cause everything in this place is freezing except for the sound.
だってこの場所では、音以外の全てのものが凍ってしまっているんだから
It's just a thing that I carry around.
僕はただそいつを持ち歩いてるんだ
cause, into the sunspots we like vanish away
だって、太陽の黒点へ向かって僕らはまるで消えていくよう

saw your face in the mirror said 3 times.
鏡の中に君の顔を見て、三回言ったんだ
...
i fly
僕は、飛ぶよ



2 For Flinching=拳で殴るふりをして、相手をびびらせることに成功したら二回殴れるというゲーム


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/174-2aed779b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
