スポンサーサイト


Avril Lavigne - Let Me Go ft. Chad Kroeger



Love that once hung on the wall
かつては、この壁にかけられていた恋
Used to mean something, but now it means nothing
大切なものだったのに、今はもう無意味なだけ
The echoes are gone in the hall
広間に吸い込まれていく残響
But I still remember, the pain of December
だけど、まだ覚えているわ 12月の胸の痛みを

Oh, there isn't one thing left you could say
あなたに言えることなどもうないわ
I'm sorry it's too late
残念だけど、手遅れなの

[Chorus]
I'm breaking free from these memories
私はこの記憶から自由になる
Gotta let it go, just let it go
手放さなくちゃ、ただ手放すのよ
I've said goodbye
さようならを言って
Set it all on fire
全てを燃やしてしまったの
Gotta let it go, just let it go
手放さなくちゃ ただ手放すのよ

[Chad Kroeger]
You came back to find I was gone
君が戻ってきたときには、俺はもうそこにはいなかったね
And that place is empty, like the hole that was left in me
その場所はもう空っぽだったんだ 俺の胸に空いた穴のように
Like we were nothing at all
まるで、二人の何もかもがなかったみたいだ
It's not what you meant to me
お前は俺にとって大切な人だったのに
Thought we were meant to be
運命で結ばれた二人だと思っていたのに

Oh, there isn't one thing left you could say
君に言えることなどもうないよ
I'm sorry it's too late
残念だけど、手遅れなんだ

I let it go (and now I know)
私は手放すわ (そして今、分かったよ)
A brand new life (is down this road)
新しい人生が (この先に待っている)
And when it's right (you always know)
正しい道を選んでいると (はっきり分かるんだ)
So this time (I won't let go)
だから今度こそ (君を離しはしない)

There's only one thing left here to say
言えることはただ一つだけ
Love's never too late
愛に、手遅れなんてことはないのよ

[Chorus]
I've broken free from those memories
私はこの記憶から解き放たれて
I've let it go, I've let it go
ついに手放した
And two goodbyes, led to this new life
二人のさようならが、この新しい人生を導いたの
Don't let me go, don't let me go
もう私を離さないで

Won't let you go, don't let me go
もう離さないわ 私を離さないで

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/179-f02eff3f

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
