

Pinback - Denslow, You Idiot!



Denslow, you infantile cad
デンスロー、この幼稚なゲス男め
You must have gone mad to be so vile
そんな醜いことをするなんて、お前は気でも狂ったのかい
Are we supposed to believe
僕たちは信じなきゃいけないのか?
These thoughts preconceived is honorable
こんな決めつけが立派な考えだって

Revising these texts is a brazen sin
この文章を改定するのは恥知らずな罪だ
This infraction just will not keep
こんな侵害がいつまでも許されるはずがない
You swallowed your own opium
君はアヘンを吸ってるんだ
While we lull our children to sleep
僕らが子ども達を子守歌で寝かしつけている間さえ

You can't get out of this mess so easy
この酷い状況をそんな簡単に抜け出すことはできないよ
You can't just draw anything and leave me
ただ欲しいものだけ持って僕を置いていくなんてこと、許されないよ
We won't go through every page apathetically
無頓着にページを流し読みして終わらせたりなんかしない
Denslow, you could never act more guilty
デンスロー、君ってやつはこれ以上ないくらいの罪を犯してるんだ

Denslow, you've just about had
デンスロー、たった今君は思いついたんだ
An idea so bad it's actionable
訴えられてもおかしくないくらいの、ひどいアイディアを
This aesthetic fail
この美学的失敗
This fraudulent tale it's knowledgeable
この詐欺まがいの物語 そこには知性がある

Arrogance flows from each page you're in
君が捲る全てのページから溢れる、傲慢
Detached and disposed were your thing
君はいつだって遠ざけられていたね
So you bought your own island
それで君は自分だけの島を買った
Built a castle and crowned yourself King
城を建て、自ら王になったんだ

You can't get out of this world so easy
そう簡単にこの世界から逃れることなんてできないよ
You can't just draw anything and leave me
ただ欲しいものだけ持って僕を置いていくなんてこと、許されないよ
We won't go through every page apathetically
無頓着にページを流し読みして終わらせたりなんかしない
Denslow, you could never act more guilty
デンスロー、君ってやつはこれ以上ないくらいの罪を犯してるんだ


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/181-5ef8eeef

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
