

Showtek & Justin Prime ft. Matthew Koma - Cannonball (Earthquake)



You and I have lost our minds
君と僕は頭がおかしくなってしまって
I don't even know which thoughts are mine
お互いの気持ちが混ざり合ってしまったみたいだ
You're projected by a fear inside
君は内なる恐怖に突き動かされている
But I can see the light
だけど僕には光が見えるよ
Say when you're ready to escape
ここを抜け出す準備ができたら教えてくれ
I'll be your shelter from the rain
降り注ぐ雨から君を守ってあげる
I'll pull you under me and we can make the ground shake
君を巻き込んで、一緒にこの地面を揺さぶるんだ
Like an earthquake [3x]
地震みたいに

Show us what you got when the motherf- beat drops
このイカれたビートに合わせて、お前の力を見せてみろ

Make the, make the ground shake
地面を揺さぶるんだ
Like an earthquake [2x]
地震みたいに

You and I are honesty
僕と君は正直者さ
A sedated type-A intensity
内に激情を秘めた、一見穏やかなAタイプの人間
When it's me against you
君と僕
And it's you against me
二人きりで向かい合うと
It's so hard to breathe
息さえできなくなるんだ
Say when you're ready to escape
出発する準備ができたら教えてくれ
I'll be your shelter from the rain
降り注ぐ雨から君を守ってあげる
I'll pull you under me and we can make the ground shake
君を巻き込んで、一緒にこの地面を揺さぶるんだ
Like an earthquake
地震みたいに


type-A=一般的に攻撃的な人を指す言葉。心臓病の権威マイヤー・フリードマンとレイ・ローゼンマンによる性格と心臓病の関係性を探るリサーチで、心筋梗塞などの心臓病にかかりやすい人が持つ典型的な性質とされるパーソナリティーの名称。AはAggressive(攻撃的)から来ていて、せっかちで怒りやすい人、野心的、敵対的、ナーバスな人などが当てはまる


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/182-b58e048b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
