スポンサーサイト


Zedd ft. Matthew Koma & Miriam Bryant - Find You



Silent love is calling faith
静かな愛が信念を呼び覚ます
To shatter me through your hallways
僕を粉々に砕きながら、君の廊下へと導き
Into echoes you can feel
残響に引き寄せる 君も感じるだろう
And rehearse the way you heal
そいつが君のもたらす癒しを繰り返してくれるんだ

Make them dance
みんなを踊らせて
Just like you
あなたみたいに
Cause you make me move
だって、あなたが私の身体を突き動かすから
Yeah you always make me go
いつだってあなたが私の背中を押してくれるの

I'll run away with your footsteps
僕は君の歩みと共に駆け出す
I'll build a city that dreams for two
二人のために夢見る街を建設するんだ
And if you lose yourself
君が自分を見失ったときには
I will find you
僕が君を見つけ出すから

High on words we almost used
二人が言いかけた言葉でハイになってる
We're fireworks with a wet fuse
僕らは濡れた導火線のついた花火さ
Flying planes with paper wheels
紙でできた車輪で、飛行機を飛ばすんだ
To the same achilles heels
あの唯一の弱点へ向けて

Open up your skies (Turn up your night)
君の空を開け放って (夜のボリュームを上げて)
To the speed of light (Turn up your night)
光の速度に達するまで (夜のボリュームを上げて)
Put your love in lights (Turn up your night)
君の愛を光の下に (夜のボリュームを上げて)
I will find you
君を見つけ出すよ

Turn up your night
夜のボリュームを上げて
Turn up your night
夜のボリュームを上げて
Turn it up, turn it up
ボリュームを上げて

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/183-c2ceb7ec

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
