スポンサーサイト


Alesso ft. Matthew Koma - Years



The sun hits like a bullet of faith
太陽が信仰の銃弾のように撃ち抜いて
And then suddenly I'm wide awake
僕は唐突に目覚める
Fake bliss, our apologies made
見せかけの祝福、僕らの謝罪は
Was an enemy with no escape
逃げ道のない敵だったんだ
My hands were tied
かつては縛られていた僕の両手は
But now they're mine
今、僕の自由になった
So grab on to desire and run away
だから欲望のままに、走り出せ
These will be the years
いよいよその年がやって来た
These will be the years
いよいよその年がやって来た
The lights will all appear
光が全て射し込む
These will be the years
いよいよその年がやって来た

Grey dust now sparkling gold and the best is yet to unfold
灰色の塵は今や輝く金に変わった 最高に素晴らしいことがこの先に待ち受けている
White heat found in comfort and cold and a heart was found in her soul
慰めと冷たさの中にこの白熱を、そして彼女の魂の中に心を見出したんだ
Her hands were tied
かつては縛られていた彼女の両手は
But now they're mine
今や僕のものとなった
So grab on and where ever you'll go I'll go
だから捕まって 君の行くところどこへでもついていくよ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/184-a154c5c9

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
