

Zedd - Spectrum ft. Matthew Koma



Breathing you in when I want you out
君を忘れたいのに、引き寄せられてしまう
Finding our truth in a hope of doubt
不確かな望みの中に、二人の真実を探しだす
Lying inside our quiet drama
この静かなドラマの中に

Wearing your heart like a stolen dream
盗まれた夢のように君の心は疲れ切っている
Opening skies with your broken keys
君の壊れた鍵で、空を切り開いていく
No one can blind us any longer
もう誰も僕らの視界を遮ることはできない

We'll run where lights won't chase us
光さえ届かぬところへ 二人共に逃げ隠れよう
Hide where love can save us
愛が僕らを匿ってくれる場所へと
I will never let you go
けして君を離しはしない




Zeddにはまるきっかけとなった大ヒット曲。高揚感のあるメロディとマシュー・コーマの伸びのあるボーカルが癖になります


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/185-2352650e

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
