

Zedd - Clarity ft. Foxes



High dive into frozen waves
凍った波の中に飛び込む
Where the past comes back to life
過去が蘇る場所へと
Fight fear for the selfish pain
自分勝手な痛みのために恐怖と戦ったこと
It was worth it every time
一度も後悔しなかったわ
Hold still right before we crash
衝突に備えてじっとしていて
Cause we both know how this ends
二人ともこれがどんな終わりを迎えるのか分かっているんだから
Our clock ticks till it breaks your glass
二人の時計が時を刻み、あなたのガラスが砕け散る
And I drown in you again
もう一度、私はあなたに溺れていく

Cause you are the piece of me
だってあなたは私の一部
I wish I didn't need
あなたなしで生きていくことを望んでいるのに
Chasing relentlessly
容赦なくどこまでも追いかけてくる
Still fight and I don't know why
自分でも未だ何故抵抗しているのか、分からないの

If our love is tragedy, why are you my remedy
もしこれが悲劇の恋なら、どうしてあなたが私を救ってくれるの?
If our love's insanity, why are you my clarity
もしこの愛が狂気の沙汰なら、どうしてあなただけが私の中で揺るぎないの?

Walk on through a red parade
無関心に練り歩く軍列の中を進み
And refuse to make amends
償うことを拒む
It cuts deep through our ground
それが二人の地面を深く切り裂いて
And makes us forget all common sense
二人の頭から冷静な思考を奪い去る
Don't speak as I try to leave
離れて行こうとする私に何も言わないで
Cause we both know what we'll choose
二人とも、私達がどんな道を選ぶのか分かっているんだから
If you pull, then I'll push too deep
あなたが身を引くと、つられて深く追いかけてしまう
And I'll fall right back to you
そしてまたあなたの元へ墜ちていくの


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/187-14f39319

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
