スポンサーサイト


Oceansize - Legal Teens



The surgery took no time
手術はあっという間だった
I had it before Friday
金曜日前に済ませたんだ
A test in elocution
演説法の試験が行われる
For better rhyming couplets
より良い押韻韻二行連句のために

We'll all survive
僕らはみな生き延びる
To let it spill out
本音を打ち明けるために
At the sermon
教会の説法で

Earnest in intention
意図的な真面目さ
Crass in execution
愚鈍な遂行
Cigarettes and Prozac
煙草と抗うつ剤が
Blinkering my vision
僕の視界を遮る

But if we'd have started years ago
だけど、僕らがもっと早く始めていたなら
Would we still be here today?
僕たちは今頃こんなことになっていなかったんだろうか?
Am I sweeter than the innocence you took from me?
君に純潔を奪われて尚、僕は可愛らしい人間だろうか?
Am I a card to play, or throw away?
僕はただ遊ばれ、捨てられるだけの切り札なんだろうか?
Away, somewhere
どこかへ遠ざけられて

Lost at noughts and crosses
ゼロと十字架の中に失われ
Downstairs clinking glasses
階下でグラスがぶつかって音を立てる
Let me through the window
窓を通らせてくれ
Tell them nothing happened
彼らには、何事もなかったと言ってくれ

But if we'd have started years ago
だけど、僕らがもっと早く始めていたなら
Would we still be here today?
僕たちは今頃こんなことになっていなかったんだろうか?
As we tossed the coin it froze and crystallized
僕らがコインを投げた途端、そいつは凍り付いて結晶化してしまったんだ
But we never took the picture
だけど僕らは一度だって写真を撮らなかった
And if all this gets any more hard
もしこれが全てより困難になったら
And time starts standing still
そして時間が止まったなら
Then I'll wave the wand of innocence
僕は純潔の杖を振るだろう
While you plead
きみが嘆願して
And blow us all to hell
僕ら全員を地獄へ吹き飛ばす間
But until then...
だけど、それまでは・・・

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/189-b5b869e4

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
