スポンサーサイト


Queen Of The Stone Age - If I Had A Tale



Gitchy, gitchy
Ooh la la
Da doo ron ron
You wont get far
お前はそう遠くへは逃げられない

I'm machine I'm obsolete
俺は時代遅れのマシーンさ
In the land of the free lobotomy
自由なロボトミーの国に生まれた

I wanna suck, I wanna lick
しゃぶって、舐めてやりたい
I want to cry and I want to spit
泣いて、唾を吐きかけてやりたい
Tears of pleasure
悦びの涙も
Tears of pain
苦しみの涙も
They trickle down your face the same
同じように頬を滑り落ちていく

It's how you look
物は全て見ようさ
Not how you feel
感情はそう大事じゃない
A city of glass
ガラスでできた街
With no heart...
冷たい街・・・

If I had a tail
俺に尻尾があったなら
I'd own the night
夜の王者になれたのに
If I had a tail
俺に尻尾があったなら
I'd swat the flies
ハエを引っぱたいてやったのに

Yeah, oh oh, oh oh, oh oh
Yeah, oh oh, oh oh, oh oh

Animals in the midnight zone
真夜中の動物たち
When you own the world
世界をモノにしたら
You're always home
すべてがお前の居場所になるのさ

Get your hands dirty
両手を汚して
Roll up them sleeves
裾を捲れ
Brainwashed or true believers?
洗脳された愚か者か、真の信者か?
Buy flash cars, diamond rings
新車を、ダイヤモンドの指輪を買え
Expensive holes to bury things
葬り去るための穴は高くつく

I'm machine, I'm obsolete
俺は時代遅れのマシーン
In the land of the free immortality
不老不死の国に生まれた

See me dancing on the stars
星の上で踊っている俺が見えるかい
See me dance...
見えるかい・・・

If I have a tail
もしも尻尾が手に入ったら
I will control the night
俺は夜を支配するんだ

When we have a tail
俺たちに尻尾があったら
We will control...
俺たちは支配するんだ・・・

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/194-17b0e71d

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
