スポンサーサイト


Queen Of The Stone Age - The Vampyre Of Time And Memory



I want God to come and take me home
神よ、どうか俺を連れ帰ってくれないか
'Cause I'm all alone in this crowd
この人混みの中で、俺は一人っきりでいるんだ
Who are you to me? Who am I supposed to be?
俺にとってお前はどういう存在なんだろう? 俺は何者なんだろう?
Not exactly sure anymore
もう分からなくなってしまったんだ
Where's this going to? Can I follow through?
この先どうなるのか? 俺はこのまま生きていくのか?
Or just follow you for a while?
それともしばらくの間だけ、お前に着いていくのか?

Does anyone ever get this right?
誰かこいつを説明できるやつがいるのか?
I feel no love
俺には、もう愛が感じられないんだ

Ain't no confusion here, it is as I feared
混乱はない 俺の恐れた通り
The illusion that you feel is real
お前の幻想は、現実のものなんだ
To be vulnerable is needed most of all
傷つきやすい心さえあればいいんだ
If you intend to truly fall apart
真に破滅を望むのなら

You think the worst of all is far behind
お前は楽観視してる
The vampire of time and memories has died
時と記憶のヴァンパイアは息絶えた
I survived. I speak, I breathe,
生き延びた俺は 言葉を喋り、呼吸する
I'm incomplete
俺は不完全なんだ
I'm alive - hooray!
そして生きている 万歳!
You're wrong again
またしてもお前は間違っていた
'Cause I feel no love
だって俺には愛が感じられないんだから

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/195-0d88a29b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
