スポンサーサイト


Queen Of The Stone Age - Little Sister



Hey sister why you all alone?
お嬢ちゃん、何故一人きりでいるんだい?
I'm standing out your window
俺は今、君の部屋の窓の外にいるんだ
Hey little sister, can I come inside, dear?
お嬢ちゃん、俺を入れてくれないか?

I wanna show you all my love
君に俺の愛を伝えたいんだ
I wanna be the only one
君の"唯一の人"になりたいんだよ
I know you like nobody ever, baby
他の誰よりも、君のことを分かってあげられるはずさ

Little sister can't you find another way
お嬢ちゃん、もっと良い生き方があるはずさ
No more livin' life behind the shadow
陰に隠れて生きる必要なんかないのさ

You whisper secrets in my ear
君が俺の耳元で秘密を囁く
Slowly dancing cheek to cheek
頬を合わせて、ゆったりと踊りながら
It's such a sweet thing when you open up, baby
心を開いてくれる君が、愛おしいよ
They say I'll only do you wrong
みんな、俺はお前を傷つけるだけだっていうけど
We come together 'cause I understand
俺なら君を分かってあげられる お似合いのふたりさ
Just who you really are, yeah baby
本当の君を分かってあげられるんだ

I shake up
俺は目覚める

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/197-348155cb

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
