スポンサーサイト


Queen Of The Stone Age - I Never Came



When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong
おまえはこいつがとっくに死んじまってるって言うけど、それは間違いだ
Cut and slash, sharpest knife, it won't die
傷つけられ、切りつけられても 鋭いナイフを使っても そいつは殺せやしない
Poison cup, drank it up, it won't die
注がれた毒を飲み干したって そいつは死にはしない
No fire, no gun, no rope, no stone, it won't die
炎も拳銃もロープも岩も そいつを殺せないんだ

Why you gotta shove it in my face?
どうしてお前はそんなふうに俺に突きつけるんだ?
As if you put me in my place
俺の思い上がりを知らしめるみたいに
'Cause I don't care if you or me is wrong or right
俺にはどうだっていいんだ 俺とお前のどちらが正しかろうと間違っていようと
Ain't gonna spend another night in your bed, in your bed
もう二度とお前のベッドで夜を過ごすこともないさ

Laws of man, are just pretend, they ain't mine
見せかけの人の法に、俺を縛ることはできない
Love so good, love so bad, it won't die
愛は素晴らしく、悪しきもの 不滅のもの
Some talk too long, they know it all, I just smile and move on
知った気になって喋り続ける連中 俺はただ笑って先へ進むだけ
Words ain't free like you and me, I don't mind
言葉は俺たちと違って不自由な存在さ どうだっていいんだ

Why'd you have to be so mean and cruel?
どうしてお前はそんなに意地悪く冷酷に振る舞うんだ?
The dogs are loose I'm on to you
犬たちは縄を解かれた 俺はお前らのことならお見通しさ
You ball and chained together from the dawn to dusk
一日中共に繋がれて身を丸めているんだろう
Can't call it leavin', 'cause it's just, I never came
こんなの別れですらない だって始めから俺はそこにはいなかったんだから
I never came, I never came, I never came
始めからそこにはいなかったんだから
I never came, I never came, I never came
始めからそこにはいなかったんだから

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/199-89f101cc

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
