スポンサーサイト


Pinback - I'm A Pretty Lady



Move your soul to the right
魂を右へ動かせ
Move your soul to right
魂を右へ動かせ

It's a manner don't show, it's a fine way out
それは目には見えない大事、それは完璧な逃げ道
If the end not fails, set this memory out
もしも結末がうまくいったら、このメモリーを開始してくれ
If the letter is found, please set it on fire
もしもこの手紙が見つかったら、どうか燃やしてくれ
It will ease this pain, end this thing
そうすれば痛みは和らぐ、こいつを終わらせることができる

Lay there with your mouth on mine
横たわって、僕に口づけて
Stay there with that thought in mind
その考えを胸に抱いたままそこにいてくれ
Comfort seen behind your eyes
君の目の奥に見出す慰め
Best staying with me all this time
今回は、ずっと僕と一緒に居た方が良いよ

It's a longer way, if you let me by
それは回り道 もし君が僕を傍に置いてくれるなら
I can lead they way, I can trail behind
先頭を切ることも、後を着いていくこともできるよ
I can bend those bars If you can't get through
君が越えられないあの柵を、曲げることだってできる
It would be a shame to end this way
こんな風に終わらせるなんて、残念なことだ

Nothing laughs in this dark place
この暗い場所で、笑うものはいない
Nothing laughs in here
ここで笑うものはいない

Want to be seen and set all right this time
見ていてほしい、そして今度こそ全てを正したいんだ
Want to be fixtures in your eyes
いつまでも君の目に写っていたいんだ
still reflects that in me, 'till I'm in your dream
未だにそいつが僕の中に映し出される、僕が君の夢に現れるまで
Maybe there you are
多分、君はそこにいるんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/20-01626c20

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
