スポンサーサイト


Queens Of The Stone Age - Into The Hollow



Avoir, adieu, goodnight
飢え、さようなら、おやすみ
I'm too wrong to get right
きちんとするには、俺はあまりに間違いすぎているんだ

But I can't wait forever
だけど、いつまでもただ待っているなんてできやしない
I've always been alone
俺はいつだって一人で生きてきた
A fool believes he's clever
自分の愚かさに気づかない馬鹿者さ

Don't you wanna go
行ってみたくはないかい
Into the hollow?
虚ろな世界へ
I won't go alone
一人では駄目なんだ
Aren't you gonna follow?
俺に着いてこないか?

I live behind my eyes
俺は両目の奥で生きている
Be sure to keep the surprise
いつだって驚きを忘れるな

I break what I, have borrowed
借りたものはいつだって壊しちまうんだ
That's why I always go
だから俺は行くのさ
Alone into tomorrow
一人きり、明日へ向かって

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/202-04204422

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
