スポンサーサイト


Queens Of The Stone Age - 3's & 7's



Lie, lie to my face
俺に嘘をついてほしいんだ
Tell me it ain't nothing
こんなこと何でもないって
That's what I wanna hear
それこそ俺の望むこと

Take the lie to the grave
ついた嘘は墓場まで守り通せ
That's what an old friend told me
古き良き友はそう言った
Look what it did for him
そのなれの果てが、あれさ

The truth hurts so bad
真実はひどく残酷だ
Wouldn't you say? So why tell it?
そう思わないか? わざわざ本当のことを言う必要なんかない
If ignorance is bliss
知らぬが仏なら
Then I'm in heaven now
俺は今天国にいるみたいなものさ

Run, you'll never escape
走るがいい 逃げ道なんてありはしない
You'll see you go nowhere
行き止まりだ
Based on who you appear
それがお前の結末さ

Broke, laid to waste
破壊され、ぼろぼろにすり減って
Turn into sweet nothings
上っ面だけの甘い言葉に成り下がる
Kiss you goodbye
さようならをキスを送ろう

Keep going over and over again
いつまでも同じことを繰り返し続けるのさ
To never ending places I've never been
まだ見ぬ果てのない場所へ向かって
No one's catching on, calling my bluff
誰もついてこられやしない 連中は俺が本気じゃないと思ってるけど
The Devil made me holier than every man
この悪魔が俺を最も尊い存在に高めてくれたんだ

What'd you do? Say it with a smile
おまえならどうする? 笑って応えてくれ
Boy, making us all forget
少年よ、お前が俺たちを忘れさせてくれる

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/203-6372294f

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
